Pages

Monday, August 6, 2012

hobiku!

 Hai, hello, Assalamualaikum semua! serious dah lama giler aku tak update blog. rasa malas nak meng-update pun ada. anyway, korang apa kabar? selamat menyambut ramadhan al-mubarak =D

Entry kali ni, aku nak cerita pasal hobi aku! Hobi aku sekarang buat plushies!!! what's plushies? aku malas nak terangkan, yang penting sekarang aku nak post gambar-gambar plushies yang aku dah buat! hoho 0.0

Onigiri ni comel kan? nak template ni tak?

aku benci pink!


 BTW, kalau ada sesiapa nak template benda alah ni. korang boleh mintak kat aku, nanti aku email-kan. bye-bye!

1 comment:

  1. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete