Pages

Tuesday, June 7, 2011

hanye hiburan. gelak gelak hibur hati..

i) Pilih bulan kelahiran anda:
Januari - Aku cinta
Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar

ii) Pilih nombor hari jadi anda:
1 - Mak aku
2 - Komputer aku
3 - Liverpool
4 - Garfield
5 - Musuh dalam selimut aku
6 - Gangster
7 - Handphone aku
8 - Gerrard
9 - Driver Bas
10 - Semut
11- Kawan baik aku
12 - Polis
13 - Taik kucing
14 - Patung barbie
15 - Lee Chong Wei
16 - Mak Mertua aku
17 - Mak tiri aku
18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku
19 - Makcik kantin
20 - Sharifah Amani
21 - Upin dan
22 - Siti Nurhaliza
23 - Spongebob
24 - Cristiano Ronaldo
25 - Bapuk/Maknyah
26 - Kawan aku
27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia
28 - Jiran aku
29 - Orang gila
30 - Taylor swift
31 - Awek cun/ Jejaka tampan

iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:

Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem
Hitam - Sebab aku gila
Pink - Sebab aku suka single
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab aku cemburu
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab suka hati aku la
Oren - Sebab aku baru putus cinta
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat

SHARE jawapan anda kt BWH K~
CERIA SELALU! :)
-sekadar gurauan smata2..

29 comments:

  1. aku belasah polis sebab aku perasan hensem...haha.xmow belasah tp nak bakor leyh..??kita bakor jew..=)

    ReplyDelete
  2. Aku belasah Lee Chong Wei sebab aku baik hati..
    x baik la blasah2 org..huhu..

    ReplyDelete
  3. aku jerit dekat orang gila sebab aku fikir aku hebat..boleh..?hihihi..

    ReplyDelete
  4. aku cinta Gerrad sebab aku suka single.haih.konpius konpius.heehe

    ReplyDelete
  5. Aku terhantuk Mak aku Sebab aku perasan cantik . Cisss kejam kejam T__T haha :D

    ReplyDelete
  6. aku muntah depan Liverpool sebab mak aku suruh..?? Hahaha...

    ReplyDelete
  7. aku jerit dekat garfield sebab mak aku suruh. ( Garfield tu name kucing Mai dah die baru je mati. huu... (T T) )

    ReplyDelete
  8. aku lambai dekat mak mertua aku sebab aku perasan cantik..wakaka!

    ReplyDelete
  9. aku belasah
    garfield
    sebab aku giler
    rrrrrrrrrrrrr
    tension2 :D

    ReplyDelete
  10. aku pergi dating dengan jejakan tampan sebab mak aku suruh...hahahaha...best2

    ReplyDelete
  11. aku menari dengan upin sebab aku perasan cantik..waaa..

    ReplyDelete
  12. aku cinta siti nurhaliza sebab aku baik hati , adoyyai. lesbian rupanya aku ni T_T

    ReplyDelete
  13. aku jerit dekat mak mertua aku sebab aku tak tahan. owh..mungkin dia lama sangat duk dalam tandas, aku plak dah nak terkucil..;p

    ps: eh, lupa. aku belum kawin lagi la..

    ReplyDelete
  14. aku belasah spongebob sebab aku baik hati
    ^__^

    ReplyDelete
  15. Aku muntah depan handphone aku sebab mak aku suruh...heh!:P

    ReplyDelete
  16. Aku belasah Orang gila Sebab suka hati aku la
    ish3...siannya org gile tuh..

    http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bangga-tiada-dara.html

    ReplyDelete
  17. aku muntah depan Sharifah Amani sebab aku fikir aku hebat....
    hahahaha

    ReplyDelete
  18. aku terlanggar mak tiri aku sebab aku baik hati. LOL

    ReplyDelete
  19. aku peluk handphone aku sebab aku tak tahan....ish...

    ReplyDelete
  20. aku gigit patung barbie sebab mak aku suruh..haha..
    ape la mak ni...dasat taw :)

    ReplyDelete
  21. aku terkentut depan musuh dalam selimut aku sebab aku suka single :P

    ReplyDelete
  22. Aku belasah spongebob sebab aku gila .. wah cam ne tahu ni .. hebat betul

    ReplyDelete
  23. aku jerit dekat bapuk/maknyah sebab aku cemburu...

    erk...nak cemburu dekat siapa tah?ghahahaha..dan perlu ke kat diorang tu?hahaha!! nice one!!nak copy paste boleh? XDDD

    ReplyDelete
  24. aku lambai dekat orng gila sebab aku tak tahan . haha

    ReplyDelete
  25. AKu terhantuk Gerrard sebab aku perasan cantik :P

    ReplyDelete
  26. Aku cinta Lee Chong Wei sebab aku baik hati? :O

    Alaaaaa

    ReplyDelete
  27. Aku cinta orang gila sebab mak aku suruh..
    nice~~ kah3.. kelakar.. bleh jgk wat happy sejenak :)

    ReplyDelete
  28. Aku lambai dekat Cristiano Ronaldo Sebab aku baik hati

    ^___^

    ReplyDelete
  29. Aku pergi dating dengan Gerard sebab aku gila..
    hamboii O_o'

    ReplyDelete